poniedziałek, 10 grudnia 2012

Painless

sny o tobie? mogłabym mieć codziennie


 Poniedziałek -nie tak źle ,dosyć pozytywnie.Ogólnie to jestem zadowolona z niespodzianki(KUBUŚ  braciszku jesteś cudowny♥).Sylwester?w sumie jedna baardzo ciekawa propozycja  odpadła ale to nic, nadrobimy to  może balem w stylu lat 80/90? mhm zobaczymy.bądźmy dobrej myśli :> Ogólnie to muszę iść i kupić prezent urodzinowy bratu a zuupełnie nie mam pojęcia co.Święta blisko,sylwester nadchodzi,robi się miło.Noo to chyba na tyle przyjemnych rzeczy-Nie dopuszczam do siebie myśli ,że od środy do piątku mamy egzaminy.Słabo mi pójdą.Przeczuwam to.Wiem to.



Jutro natomiast chyba odpuszczam sobie szkołę.Wyluzuje,odpocznę,wyśpię się i "przygotuję " na testy(czyli będę cały dzień leżała w łóżku czytała albo oglądała filmy- do przewidzenia) Znaczy ja naprawdę jestem ambitna i się będę uczyła,really.dobra myśl.A co poza tym?hmmm są i próby na jasełka w szkole ogólnie ostro grane ale wcale nie widzę tego dobrze ale cóż jak trzeba to trzeba.Dzisiejszy dzień szybki,krótki i nerwowy.Sprawdzian z niemieckiego ,który znając życie zawaliłam,roraty,zakupy i o 19 w domu.Stwierdzam ,że zjadłam dziś za dużo słodyczy.No to żegnamy się z ukochaną marką Haribo,bay bay boo się pochoruję.Olcia nie śpimy w kościele,nie śpimy heheszki.Dobra w sumie nie mam nic więcej do napisania nooo chyba,że najdzie mnie potem ochota.My tu gadu gadu a film się sam nie obejrzy więc żegnam was,buźka pa



"zachowam to dla siebie,nie powiem im,zachowam to dla siebie,nie powiem, nie
powiem.noo dobra dziewczyny a wiecie co[...]"




piękny,chcę go

moja logika


co ty masz na głowie dziecko?hahah


świetna piosenka


Drzwi otwarte jak ramiona mojej miłości, bezbolesne z wielką bliskością
 Do not spray into eyes – I have sprayed you into my eyes.
 


najlepsi




starooocie,jakie mordy oo booziu



xo xo 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz