czwartek, 15 grudnia 2011

Szukam czegoś przez cały czas




I  go to sleep  , I go to sleep . Zmęczona jestem oj tak .Pobudka  oczywiście znów zaspałam ale ostatnio to norma, potem technika jak zawsze śpiąca i męcząca , Angielski , Polski , matma , fizyka , muzyka i coś tam jeszcze chyba nie wiem .  nie znam planuu jakoś zleciało . Potem przyszłam sobie do domu zjadłam jakieś tosty i sałatkę i właśnie pije 3 herbatkę która jest taka pyszna ,że nie mogłam się powstrzymać mmm . słucham sobie 
All I Want For  Christmas is you.

Muszę się przejść do biblioteki publicznej.BRAK KSIĄŻEK.Zdjęcia waaaakacyjne robione przez Paule .  I like it .Oby tylko przetrwać jutro. Nawet nie zajrzałam jeszcze do książek . Trzeba się pouczyć jak chce się w wakacje leżeć na pięknej najlepiej hiszpańskiej plaży . Klaudynko do roboty :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz