niedziela, 18 grudnia 2011

' Chciałbym umrzeć przy tobie '




 skończyłam włąśnie uczyć się uroczej historii i powtórzyłam polski. Siedzę sobie w moim kochanym za dużym swetrze słucham Myslovitz - Chciałbym umrzeć z miłości i jest mi dobrze  Może krótko opowiem co robiłam w miniony już weekend.Sobota -  sprzątanie,uczenie , zakuupy.Niedziela - zdjęcia , martyna , nudy , głupoty , Marta , pyśki dobre akcje , projekt na polski.Dłuuugie rozmowwy .  tak to bardzo lubię.Co raz bliżej święta ..  haha nie wiem jak u was ale u mnie już choinka ubrana a tak w ogóle  tak może  w ten weekend spaść ten uroczy śnieg którego nam już brakuję powoli. śnieguu przybądź!Niestety  nie wiem kiedy będę miała dostęp do mojego komputera więc na razie musicie się tym zdjęciem zadowolić :)Byle przetrwać ten tydzień , byle poprawić tą fizykę.Wszystko wydaję się być proste jednak wgłębiając się możemy zobaczyć wiele nieprzyjaznych aspektów.dziękuję do jutra 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz