czwartek, 29 marca 2012

wewnętrzne poczucie dezorientacji






today is friday 
piątek - synonim wolności,chwilowej przerwy od kłopotów
dziś byłam taka zmęczona ,że spałam do 22
teraz  siedzę i tak sobie rozmyślam co będziemy  robiły w weekend 
nie chcę mi się jakoś wychodzić pogoda mnie denerwuje.
dziewczyny wpadajcie do mnie w sobotę jak tam chcecie 
może kupmy pizze i pooglądajmy  filmy albo jak co tydzień  pogadamy
piszę jutro poprawę z fizyki trzymajcie kciuki.ale tak bardzo bardzo mocno 
zastanawia mnie wiele spraw 
wielu ludzi 
wiele zachowań
mam ochotę coś zmienić w swoim życiu.siebie.być lepszym człowiekiem 
ale jak na razie widzę same negatywy
staram się ale na staraniach zwykle pozostaje 
idę spać.




cieszmy się jesteśmy przecież młodzi   

'























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz