sobota, 17 marca 2012

weekend ♥




Bardzo miło spędzona sobota nie powiem ,ze nie. CZUJE WIOSNE.DZIĘKUJE♥
ahh jak dobrze.chodziłam dziś tylko w koszuli i nie było mi  zimno ! aaaa kocham taką pogodę.co dziś robiłam? najpierw rano o 9 poszłam sobie w piżamce do Martyny i trochę siedziałyśmy sobie,posprzątałam jej i takie tam  potem to obiad i do Olci  i tak sobie łaziłyśmy w tą piękną pogodę i troszki zdjęcia były grane.a reszta dnia?laziłymsmy po lochowie z resztą kotów.nogi to mnie tak bolą że ojejuu.przypomniały mi się wakacyjne czasy i późne powroty do domuu.zaaczyna się znów♥ hihihiih. ajjj jak ja to kocham ! wróciłam jakąś godzinkę temu i zaraz zmykam może potem coś napisze. dobre plany na jutro rano trochę zdjęcia potem koty. ojojojojo aż mi się humor poprawił :> 





mod  : Olcia Rek



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz