czwartek, 17 stycznia 2013

Cześć pysiaki.Mija kolejny dzień,tydzień - nie jest źle.Męczy mnie jednak ten ogólny chaos,bieg,wystawianie ocen,brak czasu i późne powroty do domu.Dziś występy i całkiem dobrze czułam się  W NASZYM NIEBIE  czyli jakoś tam poszło a potem z Martą miły wieczór. i odreagowanie stresu.Jutro kolejny trening a w sobotę nie wyśpię się,Nastka wstajesz o szóstej  i marsz na zawody.
Plany jak widać na weekend są i to nie byle jakie.+ ogólnie  tak bardzoo się cieszę,że już tylko tydzień do ferii.
moje kochane 
dżej



A TYMCZASEM W SZKOLE
jeszcze z egzaminów


sama ja z moją kochaną klasą i olą w drugiej ławce w środkowym rzędzie pozdrawiamy





***




CHCĘ PRZYTULAĆ CIEBIE JUŻ OD RANA 
W NASZYM NIEBIE




A może by  tak tygodniowe waksy?Niee?No ok.Jakoś będę musiała przetrwać tych pare dni,będzie dobrze, będzie,będzie,będzie!Teraz powtórzę tylko słówka na angielski i wczytuję się dalej w
Płatki na wietrze.ojej już 22,zmykam

buźka pa,xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz