czwartek, 10 stycznia 2013

Chcesz zabić i zniszczyć zniewolić nienawiść, ja też

Czasem siedząc tak jak teraz,nieporadnie.Zastanawiam się. Co by było gdybym była kimś innym?Innym człowiekiem,córką,dziewczyną,siostrą,inną przyjaciółką.Innym kimś.Z innymi ideałami i możliwościami.
Klaudyna co by było w tedy?w tedy gdybyś mogła spełniać swoje marzenia?Bo jednym z marzeń niektórych ludzi jest bycie marzeniem innych ludzi.Czasem..Czuję słodki zapach,rozchodzi się,dociera do mnie,uderza.Jest taki rzeczywisty,prawdziwy,potulny, kochany coś jak pierwsze spojrzenie w oczy,pierwszy dotyk,zawsze niebieskie niebo i dużo deszczu,łez,fontann szczęścia.I świeci słońce.Ufam.Oddycham i wbrew sobie chce zawsze oddychać i czuć.Czuć wszystko.Wszystko.Rozpłynę się  tak delikatnie,uśmiechnę,poczuję naprawdę...I nagle skończy się to wszystko w co wierzysz co kochasz zasypie śnieg.
Powracam.Nadal jestem w pokoju,nadal oddycham.Ciągle serce tłoczy krew.Żyły,mięśnie,tętnice,organy,komórki pracują
żyją
tak jak i ja żyję.Ale to nie to.Herbata stygnie,wszystko jest w porządku.Jest spokojnie.Wszystko jest niemal namacalne,czułe.Już nie rośnie tętno.Powracają kolory.Zapomniałam.Mnóstwo pytań.Brak odpowiedzi.
Zostało jedno pytanie do ciebie K. tylko szczerze prosto  tam gdzieś z głębi powiedz..
Ale czy nigdy nie poddasz się?



Ale ty nigdy nie poddasz się.
pamiętaj na zawsze mała


nie możesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz