niedziela, 10 marca 2013

hot 16

jak dobrze mieć w swoim życiu ludzi dzięki ,którym chce się żyć
dziękuje wam za cały wieczór ,piękne prezenty,pyszny tort,śpiewanie sto lat,masę kwiatów dzięki  ,którym teraz mój pokój wygląda jak najlepsza kwiaciarnia(bo moja,osobista),poranek,imprezę,nawet za to ,że miałam ostrą demolkę.za wszystko.ale najbardziej za samą obecność.
sobota zleciała mi w kosmicznym tempie.od 12 do 20- warszawa,trochę zakupy,teatr.mhm lubię to.
co z tego ,że dziś wstałam o 15(dzięki chłopcy ,że daliście nam się wyspać) , co z tego,ze nie mogę mówić,co z tego ,ze mam wysoką gorączkę i katar
co z tego ,że dzisiejszego dnia nie mam siły na nic oprócz czytania książki i picia mięty.już osiemnasta.przywołuję ciepłe  wspomnienia z piątkowo-sobotniej imprezy ,które mają zakryć,najlepiej jak tylko mogą  nieprzyjemności dzisiejszego dnia.uciekam i próbuję się pozbierać














Spędziłem mój czas na oglądaniu przestrzeni, która urosła miedzy nami
I obniżam swoją mentalność na gorszą lub blizny, które przyszły z zielenią
I oddałem oczy nudzie, dno morskie ciągle mi nie pozwala
I daję z siebie wszystko by objąć ciemność w której płynę
Oh ciemność w której płynę

Wracam z tej góry
z siłą zmieniającego się pływu
Oh taki delikatny wiatr na mojej skórze
Takie mocne słońce po mojej stronie
Oh uważaj na te szczęście
Szukając pomiędzy kartkami
Oh czując się ślepym i zdawać sobie sprawę
Wszystko czego szukałem było mną
Ooo Wszystko czego szukałem było mną

Głowa do góry, trzymaj serce silne
Nie, nie, nie, nie
Zachowaj swoje zdanie, zostaw swoje długie włosy
Oh moje kochanie, głowa do góry, trzymaj serce silne
Oh nie, nie, zachowaj swoje zdanie w swoich drogach, zostaw swoje włosy, zostaw swoje długie włosy
Ponieważ zawsze będę pamiętać Cię tak samo
Oh oczy jak dzikie kwiaty, z twoimi demonami zmiany

Innego dnia zobaczyłem mojego przyjaciela,
I powiedział mi, że moje oczy błyszczały
Oh powiedziałem, że byłem daleko i on wiedział,
Oh on wiedział o głebokościach, które oznaczałem
I dobrze było widzieć jego twarz
lub wygodę odkrycia w mojej duszy.
Oh poczuć ciepło uśmiechu,
Kiedy powiedział: "Jestem szczęśliwy, że mogę dać ci dom"
Ooh jestem szczęśliwy, że mogę dać ci dom

I znowu pokazałem moje ciało morzu
I śmiałem się z jej bycia okrutną.
I pozostawiłem te pękniete butelki i puste korytarze.
I poszedłem prosto przed siebie
I nigdy, nigdy nie śnię o tobie
Oh kochanie nigdy, nigdy nie śnię o tobie

Yeah głowa do góry, trzymaj serce silne
Oh, nie, nie, nie, nie
Zachowaj swoje zdanie, zostaw swoje długie włosy
Oh moje moje kochanie, głowa do góry, trzymaj serce silne
Nie, nie, nie, zachowaj swoje zdanie w swoich drogach, zostaw swoje włosy, zostaw swoje długie włosy
Ponieważ zawsze będę pamiętać Cię tak samo
Oh oczy jak dzikie kwiaty, z twoimi demonami zmiany
Może znajdziesz tutaj szczęście,
Może wszystkie twoje nadzieje, że wszyscy okażą się właściwi
Ooh może znajdziesz tutaj szczęście,
Może znajdziesz ciepło w środku nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz