czwartek, 23 maja 2013

Na zmianę ufam i wątpię, Chociaż to takie nierozsądne.I wiecznie się wzruszam i mięknę, Chociaż to takie dziewczęce. A Ty śmiejesz się ze mnie, A ja usycham i więdnę.Powiedz mi, powiedz swoje lęki i fobie. Powiedz mi, powiedz.




~*~~*~~*~


hej.moje kochane słońce gdzie jesteś?znów pogoda się psuję- nie lubię tego.dziś trochę występy w dk ,pośpiewane.
teraz siedzę nudzę się i w sumie nawet nie mam pomysłu na jakąś sensowną notkę tutaj.jutro trening i być może jakieś ognisko.hmmm zostało tylko 35 dni do Mistrzostw Europy.boję się. wszystko dzieję się w tak zawrotnym tępię. too już tak blisko.szkoła nie oszczędza-sezon na poprawki uważam za rozpoczęty.potrzebuję jakiejś małej motywacji.nic nie sugeruję.jest dziwnie-wszystko jest dziwne,jak zawsze.







~*~~*~~*~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz