niedziela, 14 kwietnia 2013

hoot 16 Domi



najlepsza trzecia d!
 
dobra ekipa!



takie bydle,taka bestia


moje dwie kochane  przyjaciółki  Dominika i Ola urodziły  się 14 kwietnia dlatego też w jeden weekend musiałam zaliczyć dwie imprezy urodzinowe.Pomimo tego,ze jestem chora bawiłam się świetnie- bo w gronie najlepszych przyjaciół.Byłam także na hali i o dziwo wciągnęłam się w ostry nastrój dopingowania.Co z tego,że trochę zmokliśmy,TO NIEWAŻNE.Liczy się zabawa :)W dwa dni zjadłam tyle niezdrowych i kalorycznych rzeczy,że przez cały tydzień powinnam za to pokutować ale znając życie- nie będę.Pogoda coraz bardziej mnie zadowala,potrzebuję jeszcze troszkę więcej słoneczka i mniej deszczu.Do egzaminów gimnazjalnych zostało tak niewiele czasu a ja głupia sobie nic z tego nie robię,to źle.Nauka i taniec.Dwa priorytety.Nie mogę zawalić.Dlatego też dzisiejszy wieczór spędzę pod hasłem- "nauka to wszystko"
Ostatnimi czasy targały mną bardzo złe emocje.Nie mogę sobie na nie pozwolić.W końcu  przyszła pora na pełną mobilizację.Egzaminy,zawody w Płocku, wystawianie ocen,mistrzostwa i w końcu kolonie na ,które czekam z bólem serca.Do wakacji zostało nam 75 dni,które muszę wykorzystać w pełni.teraz uciekam papcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz