poniedziałek, 28 listopada 2011

love please love





Bo zakochani tańczą, kiedy się zakochują.

Złap mnie za rękę, nauczę Cię tańczyć.
Zakręcę Cię wokół, nie pozwolę upaść




Lubie te zdjęcia przypominają jak dobre są wakacje . Bardzo miło wspominam mojego uroczego fotografa - Pauline . Nie moge się doczekać kolejnego spotkania.Hmmm ferie ? święta ? wakacje?Możliwe. Siedzę sobie,nie chce mi się iść po laptopa,boli mnie brzuch ale już jest lepiej przynajmniej nie mam gorączki i kaszlu.Jejuu niedługo wystawiają  oceny proponowane muszą być dobre.Grrr i  jeszcze ta fizykaa .Od ocen zależą moje wakacje musi być 4.75 musi. W niedziele myślałam ,że umrę  Na dodatek  uczyłam się na dziś na 3 kartkówki i sprawdzian z  niemieckiego którego szczerze nienawidzę .Czytałam sobie pana Tadeusza.SUPER.Miałam sobie gorączkę i cały dzien spędziłam w łóżku .Ale oczywiście ja to mam takie szczęście. No po co się stało przy oknie na dyskotece , no po co ?  -  po to aby się zaziębić. A żeby było przyjemniej to spałam  strasznie długo boo całe dwie godziny. Co mi szczególnie poprawiło samopoczucie. Wracając do poniedziałku stwierdziłam dziś ,że chce przytyć 3 kg. Może to dobry pomysł. Ale ze mnie głupek , przecież i tak nikt tego nie czyta. xo xo 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz